Day 6, a book that makes you sad

En bok som gör mig ledsen.

Jag visste att det här skulle hända. Jag skulle komma till den där punkten då frågorna blir svåra och svaren sämre och sämre.
Det händer nu. (Hahaha! Jag citerade en boktitel. På en väldigt bra bok faktiskt. Av Sofia Nordin. Absolut läsvärd.)

Men, svaret är nog Linnea, kom hem!, av Anita Eklund Lykull. Det är inte så att den är dålig, det är bara så att den är så sorglig så att jag gråter hela syndafloden när jag läser. Men jag gråter väl kanske ganska mycket annars också när jag läser. Så det är inte direkt unikt. Vissa gråter ju aldrig och undrar hur jag kan vara en sån lipsill. Sorglig är den i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0