Annas dagbok av Börje Lindström

Titel: Annas dagbok
Författare: Börje Lindström
Genre: ungdomsbok, typ, eller framtiden
Betyg: 7/10

Anna tittar på den nya dokusåpan Skeppet när en av besättnigsmännen faller ner, livlös och rutan blir svart. Anna är väldigt inne i sin nya relation med Adam, men när Skeppet kommer tillbaka och alla är döda kan Anna inte blunda för verkligheten längre.
Hela den här boken går ut på jordens undergång år 2012 vilket kan bli lite tjatigt. Boken var alldeles för kort och inte heller särskilt spännande. Boken slutar lite i mitten vilket stör mig lite och jag är inte särskilt sugen på en fortsättning. Den var läsvärd men jag hade ganska höga förväntningar efter att ha läst baksidan och enligt mig levde den inte upp till det.
//Anni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0